Blog - Tips en meer

  1. Tips voor het Plaatsen van Akoestische Schermen in een Kantooromgeving

    Een goede akoestiek in een kantooromgeving is essentieel voor het welzijn en de productiviteit van werknemers.

    Lees meer »
  2. Rug- en Nekklachten: De Stille Epidemie onder Werkend Nederland

    In het jaar 2021 vonden bijna 1,9 miljoen mensen hun weg naar de huisarts met een klacht die ons allen

    Lees meer »
  3. Elektronische lockers voor op kantoor

    Elke doordeweekse dag van 09:00 tot 17:00 op kantoor werken behoort tot het verleden; flexwerken is het

    Lees meer »
  4. Akoestische Vergadercabines, Verbeter de Geluidsisolatie en Productiviteit

    In de moderne werkomgeving van vandaag de dag is het belangrijk om een balans te vinden tussen openheid

    Lees meer »
  5. Duurzame Lockers, De Sleutel tot Veiligheid en Duurzaamheid

    Lockers zijn al lange tijd een essentieel onderdeel van verschillende omgevingen, zoals scholen,

    Lees meer »
  6. Bespaar energie op kantoor: Tips voor een duurzamere werkplek

    In deze moderne wereld, waar duurzaamheid en milieuvriendelijkheid steeds belangrijker worden, is het

    Lees meer »
  7. Ontdek kantoorlockers voor het Nieuwe Werken

    Nu we het Nieuwe Werken hebben en na de cororna tijd veel medewerkers deels thuis en deels op kantoor werken, zijn flexwerkplekken op de werkvloer gevraagd. Het toevoegen van kantoorlockers binnen uw kantoorruimte is nu essentieel.

    Lees meer »
  8. Bureaustoel richtlijnen NEN EN 1335 en NPR 1813

    De NEN EN 1335 en NPR 1813 normeringen bevatten richtlijnen waaraan een bureaustoel, volgens de arbowet,

    Lees meer »
  9. Ergonomisch bureau; 5 stappen tot een succesvolle aanschaf

    Een zit-sta bureau is gemakkelijk online te bestellen. Maar welk bureau is voor u geschikt? Dit stappenplan

    Lees meer »
  10. Hoe te kiezen van een vergadertafel

    Een nieuwe vergadertafel aanschaffen lijkt een simpele klus; u koopt gewoon een tafel. Zodra u het internet

    Lees meer »
  11. 5 Tips voor een gezonde werkplek

    We spenderen een groot deel van ons leven aan werken voor een baas of voor jezelf. Het is dus wel prettig

    Lees meer »
  12. Stapelbare kubus lockers

    Een stapelbare locker? Jazeker! De kubuslocker kan gestapeld en gekoppeld worden. Hierdoor kunnen lockers

    Lees meer »
  13. Gezond thuiswerken doe je zo! Tips & Tricks

    Thuiswerken; hoe blijf je mentaal en lichamelijk gezond? Tips voor thuiswerkers, thuiswerkende ouders en

    Lees meer »
  14. Is Agile werken goed voor mijn bedrijf?

    Wat is agile werken? en past het bij uw bedrijf? We geven u een korte uitleg waarmee u meer inzicht krijgt

    Lees meer »
  15. Back to work: ontdek ergonomische kantoormeubelen voor elk (thuis)kantoor!

    Het einde van de zomervakantie nadert en dat betekent back to work! Om het werkplezier na een lange relaxvakantie te vergroten is het creëren van een comfortabele kantoorsetting en thuiswerkplek essentieel.

    Lees meer »
  16. 7x Tips voor de inrichting van flexwerkplekken in het 1,5 meter kantoor

    Nu we ons in de anderhalve meter-samenleving bevinden is een nieuwe inrichting van de kantoorruimte en

    Lees meer »
  17. 1D, 2D, 3D, 4D, 5D armleuningen, wat is het verschil?

    Een bureaustoel kan 5 soorten armleuningen hebben. Wat zijn de verschillen en welke heeft uw bureaustoel

    Lees meer »
  18. Help! Verschil tussen instelbaar- en verstelbaar bureau?

    Wat is het verschil tussen een in instelbaar bureau en een verstelbaar bureau? Ondanks dat de benaming

    Lees meer »
  19. Richtlijnen NEN EN 527 en NPR 1813 voor bureaus.

    Een ergonomisch bureau moet volgens de Arbowet voldoen aan de NEN EN 527 en de NPR 1813 norm. Wat staat

    Lees meer »
  20. Verschil NEN, NEN-EN en NPR-normeringen duidelijk uitgelegd!

    Duidelijkheid nodig over NEN, NEN-EN en NPR-normeringen? Wat zijn de verschillen, welke afkortingen zijn

    Lees meer »
Posts loader