Blog - Tips en meer

  1. Is een hoekbureau geschikt voor uw werkplek?

    Een hoekbureau is voor veel mensen dé oplossing als het gaat om ruimte en overzicht op de werkplek.

    Lees meer »
  2. Waarom een goede vergaderstoel meer impact heeft dan u denkt

    Een vergaderstoel is maar een stoel, toch? Veel organisaties denken daar nog steeds zo over. Totdat vergaderingen

    Lees meer »
  3. Deze 5 fouten ziet u vaak bij het kopen van lockers (en zo voorkomt u ze)

    Lockers lijken op het eerste gezicht eenvoudige kasten: u zet ze neer, sluit ze af en klaar. Toch komen

    Lees meer »
  4. Wat is het verschil tussen een roldeurkast en een draaideurkast, en welke past bij uw kantoorruimte?

    Een archiefkast is misschien niet het eerste waar u aan denkt bij het inrichten van een kantoor, maar

    Lees meer »
  5. Wat zijn slimme opbergoplossingen voor flexwerkplekken?

    In een flexibele werkomgeving is één ding zeker: vaste plekken maken plaats voor dynamische werkplekken. M

    Lees meer »
  6. Welke meubels passen bij een hybride kantoor?

    De werkplek van vandaag is niet meer wat hij tien jaar geleden was. Medewerkers werken deels thuis, deels

    Lees meer »
  7. Zijn belcellen op kantoor de investering waard?

    In een open kantooromgeving waar flexwerken de norm is, wordt rust en privacy steeds schaarser. Medewerkers

    Lees meer »
  8. Kantoor opnieuw inrichten? Begin met deze 5 meubels

    Of u nu gaat verhuizen, uitbreiden of gewoon toe bent aan een frisse werkplek: het opnieuw inrichten

    Lees meer »
  9. Welke bureaustoel past bij jouw lengte, gewicht en werkstijl?

    Op zoek naar de perfecte bureaustoel

    Lees meer »
  10. Ergonomisch werken - Welke kantoormeubels?

    Er staat een zit-sta bureau en een ergonomische stoel; u werkt dus dynamisch, toch? Weet je dat alleen

    Lees meer »
  11. Ergonomisch bureau; 5 stappen tot een succesvolle aanschaf

    Een zit-sta bureau is gemakkelijk online te bestellen. Maar welk bureau is voor u geschikt? Dit stappenplan

    Lees meer »
  12. Tips voor het Plaatsen van Akoestische Schermen in een Kantooromgeving

    Een goede akoestiek in een kantooromgeving is essentieel voor het welzijn en de productiviteit van werknemers.

    Lees meer »
  13. Rug- en Nekklachten: De Stille Epidemie onder Werkend Nederland

    In het jaar 2021 vonden bijna 1,9 miljoen mensen hun weg naar de huisarts met een klacht die ons allen

    Lees meer »
  14. Elektronische lockers voor op kantoor

    Elke doordeweekse dag van 09:00 tot 17:00 op kantoor werken behoort tot het verleden; flexwerken is het

    Lees meer »
  15. Akoestische Vergadercabines, Verbeter de Geluidsisolatie en Productiviteit

    In de moderne werkomgeving van vandaag de dag is het belangrijk om een balans te vinden tussen openheid

    Lees meer »
  16. Duurzame Lockers, De Sleutel tot Veiligheid en Duurzaamheid

    Lockers zijn al lange tijd een essentieel onderdeel van verschillende omgevingen, zoals scholen,

    Lees meer »
  17. Bespaar energie op kantoor: Tips voor een duurzamere werkplek

    In deze moderne wereld, waar duurzaamheid en milieuvriendelijkheid steeds belangrijker worden, is het

    Lees meer »
  18. Ontdek kantoorlockers voor het Nieuwe Werken

    Nu we het Nieuwe Werken hebben en na de cororna tijd veel medewerkers deels thuis en deels op kantoor werken, zijn flexwerkplekken op de werkvloer gevraagd. Het toevoegen van kantoorlockers binnen uw kantoorruimte is nu essentieel.

    Lees meer »
  19. Bureaustoel richtlijnen NEN EN 1335 en NPR 1813

    De NEN EN 1335 en NPR 1813 normeringen bevatten richtlijnen waaraan een bureaustoel, volgens de arbowet,

    Lees meer »
  20. Hoe te kiezen van een vergadertafel

    Een nieuwe vergadertafel aanschaffen lijkt een simpele klus; u koopt gewoon een tafel. Zodra u het internet

    Lees meer »
Posts loader