Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Klachtenafhandeling
Heeft u een klacht over Via-Direct of bent u het ergens niet mee eens? Neem dan contact met ons op. Wij zoeken graag samen met u naar de beste oplossing. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar u te luisteren.
Indien u naar aanleiding van een geleverd product, de levering, het bestelproces of anderszins een klacht heeft, kunt u dit aan ons kenbaar maken door een service aanvraag in te dienen. Vermeld duidelijk de klacht en de eventuele oorzaak. Stuur altijd het order-/ factuurnummer en foto's mee van de eventuele schade of andere gebreken.
U ontvangt binnen 48 uur na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).