Projectinrichting

Als projectspecialist beschikt Via-Direct bv over de vakkennis en ervaring voor de complete inrichting van uw kantoor.  Flexwerkplekken, ergonomisch kantoormeubilair, akoestiek en lockerkasten, alles vindt u bij ons onder 1 dak.

Heeft u maatwerkoplossingen voor uw project nodig of wenst u de huidige werkomgeving opnieuw in te richten? Lees hieronder meer over onze disciplines en laat u inspireren door onderstaande themaprojecten. Wij van Via-Direct helpen u graag bij de complete projectinrichting van uw bedrijf.

Waarom voor Via-Direct bv kiezen?

√  Jarenlange projectervaring met proactieve en persoonlijke aanpak.
√  Eerlijk en transparant werkwijze met liever een eerlijke nee dan een slechte ja.
 Complete en gezonde kantoorinrichting en kleedkamer meubilair voor mkb, zzp en overheidsinstellingen.
 Door een efficiënte en jarenlange relatie met onze leveranciers garanderen wij de beste prijs.

Uw nieuwe (kantoor) inrichting. Dit is onze projectaanpak.

Projectinrichting bij Via-Direct

1. Inventarisatie en inspiratie

Bij elk project plannen de specialisten van Via-Direct een inventarisatiegesprek met u in. Wij kunnen het gesprek telefonisch met u voeren of een afspraak bij u op kantoor inplannen. Tijdens dit inventarisatiegesprek bespreken wij uw wensen en eisen. We bepalen samen welke sferen, stijlen en kleuren van bureaus, ergonomische stoelen, akoestische scheidingswanden of archiefkasten aansluiten bij uw bedrijf en visie.

2. Plan creëren en offerte opstellen

Via-Direct bv ontwikkeld voor u op basis van onze gesprekken de complete planning. Voor een duidelijk beeld en om zeker te zijn dat de meubelen goed in de ruimtes passen, kunnen wij 2D/3D tekeningen van de geplande inrichting ontwerpen. Bij het opstellen van de planning houden wij rekening met uw bedrijfsprocessen en de optimale ergonomische werkwijze volgens de ARBO regels. Een moodboard met foto’s van de gewenste meubelen, accessoires en (bedrijfs-) kleuren kan als ondersteuning dienen.

Op basis van alle gegevens en de inventarisatielijst kunnen onze projectinrichters een vrijblijvende offerte voor u opstellen.

Moodboard Via-DirectMoodboard Via-Direct

3. Levering en montage

Gaat u akkoord met ons voorstel? Wij leveren veel producten direct uit voorraad. Op aanvraag verzorgen wij de interne transport bij u op locatie inclusief montage. Wij stemmen tijdig de leverdag met u af.

In veel gevallen worden de kantoormeubelen kant en klaar geleverd. Indien dit niet het geval is sturen wij een montagehandleiding mee om de kantoormeubelen zelf op te bouwen. Mocht het wenselijk zijn dan kunnen wij met u en onze montageteams een afspraak inplannen. Onze monteurs geven u ook graag advies voor een optimale afstemming van uw bureaustoel en/of werkplek.

Montage Via-Direct

 

Showroom van Via-Direct

Voor meer inspiratie of om een zit-sta bureau of ergonomische bureaustoel zelf te ervaren bent u van harte welkom in onze showroom in Soest of kom langs in de showroom van onze partners. U kunt telefonisch of online een afspraak inplannen en vragen naar een proefopstelling van de gewenste meubelen.

 

Enkele referenties

Ons klantenbestand bestaat uit Mkb’ers, openbare instellingen en internationale bedrijven uit diverse branches. Bent u benieuwd naar onze eerder gerealiseerde projecten? Lees hier over onze referenties en projecten zoals;

  • restaurantketen Loetje
  • het Leger des Heils
  • Vondelgym
  • Decathlon
  •  

Kantoorinrichting inspiratie van Via-Direct

Voor inspiratie bekijkt u onze pagina met Themaprojecten.

  • Het nieuwe werken in een 1,5 meter kantoor
  • Ontvangstruimte inrichten
  • Werkplek gezond inrichten
  • Akoestiek oplossingen en advies
  • Gezond vergaderen met zit-sta vergadertafels
  • Moderne kantine inrichten
  • Thuiswerkplek inspiratie
  • Groen kantoor
  • Kantoor lockers en kleedkamers inrichten
  •  

Maak een afspraak met ons

Voor projecten en kantoormeubilair advies kunt u altijd contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch, per chat of e-mail of contactformulier. U kunt ons bereiken via: