Als projectspecialist beschikt Via-Direct bv over de vakkennis en ervaring voor de complete inrichting van uw kantoor. In de huidige anderhalve meter-samenleving is de transformatie van de dichtbevolkte kantoortuin naar een groen of 1,5 meter kantoor essentieel. Flexwerkplekken, ergonomisch kantoormeubilair, thuiskantoor inrichting, akoestiek en lockerkasten, alles vindt u bij ons onder 1 dak.
Heeft u maatwerkoplossingen voor uw project nodig of wenst u de huidige werkomgeving opnieuw in te richten naar een 1,5 meter kantoor? Lees hieronder meer over onze disciplines en laat u inspireren door onderstaande themaprojecten. Wij van Via-Direct helpen u graag bij de complete projectinrichting van uw bedrijf.
√ Jarenlange projectervaring met proactieve en persoonlijke aanpak
√ Eerlijk en transparant werkwijze met liever een eerlijke nee dan een slechte ja
√ Complete en gezonde kantoorinrichting en kleedkamer meubilair voor mkb, zzp en overheidsinstellingen
√ Door een efficiënte en jarenlange relatie met onze leveranciers garanderen wij de beste prijs.
Benieuwd hoe wij te werk gaan? Hieronder leest u onze aanpak:
Bij elk project plannen de specialisten van Via-Direct een inventarisatiegesprek met u in. Wij kunnen het gesprek telefonisch met u voeren of een afspraak bij u op kantoor inplannen. Tijdens dit inventarisatiegesprek bespreken wij uw wensen en eisen. We bepalen samen welke sferen, stijlen en kleuren van bureaus, ergonomische stoelen, akoestische scheidingswanden, lockerkasten of archiefkasten aansluiten bij uw bedrijf en visie.
Via-Direct bv ontwikkeld voor u op basis van onze gesprekken de complete planning. Voor een duidelijk beeld en om zeker te zijn dat de meubelen goed in de ruimtes passen, kunnen wij 2D/3D tekeningen van de geplande inrichting ontwerpen. Bij het opstellen van de planning houden wij rekening met uw bedrijfsprocessen en de optimale ergonomische werkwijze volgens de ARBO regels. Een moodboard met foto’s van de gewenste meubelen, accessoires en (bedrijfs-) kleuren kan als ondersteuning dienen.
Op basis van alle gegevens en de inventarisatielijst kunnen onze projectinrichters een vrijblijvende offerte voor u opstellen.
Gaat u akkoord met ons voorstel? Wij leveren veel producten direct uit voorraad. Op aanvraag verzorgen wij de interne transport bij u op locatie inclusief montage. Wij stemmen tijdig de leverdag met u af.
In veel gevallen worden de kantoormeubelen kant en klaar geleverd. Indien dit niet het geval is sturen wij een montagehandleiding mee om de kantoormeubelen zelf op te bouwen. Mocht het wenselijk zijn dan kunnen wij met u en onze montageteams een afspraak inplannen. Onze monteurs geven u ook graag advies voor een optimale afstemming van uw bureaustoel en/of werkplek.
Voor meer inspiratie of om een zit-sta bureau of ergonomische bureaustoel zelf te ervaren bent u van harte welkom in onze showroom in Soest of kom langs in de showroom van onze partners. U kunt telefonisch of online een afspraak inplannen en vragen naar een proefopstelling van de gewenste meubelen.
Ons klantenbestand bestaat uit Mkb’ers, openbare instellingen en internationale bedrijven uit diverse branches. Bent u benieuwd naar onze eerder gerealiseerde projecten? Lees hier over onze referenties en projecten zoals;
Voor inspiratie bekijkt u onze pagina met Themaprojecten.
Voor projecten en kantoormeubilair advies kunt u altijd contact met ons opnemen. Dat kan telefonisch, per chat of e-mail of contactformulier. U kunt ons bereiken via: