elektronische-lockers-in-ziekenhuizen

Elektronische lockers zorg

Kunststof locker Extreme 1.1 - 180 cm hoog

Kunststof locker Extreme 1.1 - 180 cm hoog

Elektronische lockers kantoor

 0,00  0,00
Levertijd: 4 - 6 weken
ARTIKEL
Maatwerk kantoor
Sinds 20 jaar uw kantoorspecialist Thuiswinkel gecertificeerd Klantenbeoordeling 9/10 Veilig betalen vooraf of achteraf

Voor- en nadelen

- RFID Toegangspassen voor gebouw / afdeling én lockers.
- Lockers eenvoudig uitsluiten van gebruik t.b.v. schoonmaak.
- Eenvoudig beheersysteem.
- Minder elektronische lockers nodig door dynamisch gebruik.
- Optioneel met terminal (centrale unit) t.b.v. openen lockers op afstand.
- Geen gedoe met verloren / gestolen sleutels en ingewikkeld sleutelbeheer.
- Neem contact op voor de mogelijkheden.

Omschrijving

Dynamisch gebruik met vaste en wisselende gebruikers

In vergelijking met traditionele sluitsystemen zijn er veel minder elektronische lockers nodig voor hetzelfde gebruikersvolume. Dit heeft te maken met het feit dat de toewijzing van elektronische lockers gesplitst kan worden in vaste en flexibele gebruikers. Moderne bedrijven hebben naast vaste medewerkers vaak ook flexwerknemers in dienst en ontvangen gasten / klanten die tijdelijk gebruik willen maken van een locker. Middels het elektronische beheersysteem kunnen eenvoudig RFID toegangspassen toegewezen worden aan vaste en wisselende gebruikers. Middels een eenvoudig softwareprogramma heeft de beheerder volledig zicht op het gebruikersvolume van de verschillende lockerafdelingen. Het is zelfs mogelijk met een tijdslot de lockers automatisch te laten openen na bijvoorbeeld een dienst of sluitingstijd. Medewerkers kunnen ook beperkt worden tot gebruik van maximaal 1 kluisje. Op deze manier worden de lockers niet onterecht langer bezet gehouden dan wenselijk is. De beheerder kan eenvoudig passen inlezen, toewijzen, maar ook blokkeren, indien nodig.

Lockers uitsluiten t.b.v. schoonmaak

Dankzij gebruiksvriendelijk elektronische lockerbeheer kan de beheerder tijdelijk een aantal lockers uitsluiten van gebruik. De beheerder van de lockers kan bijvoorbeeld eenvoudig lockers tijdelijk buiten gebruik stellen voor periodieke schoonmaak.

Toegangspas gebouw ook toegangspas locker

Gebruiken uw werknemers al RFID passen die toegang verschaffen tot het kantoorpand of een afdeling binnen het bedrijf? Deze passen kunnen uitgebreid worden met toegang tot persoonlijke lockers. Geen gedoe meer met sleutels, maar 1 toegangspas die voor meerdere doeleinden wordt gebruikt. 

Benieuwd naar de mogelijkheden voor uw bedrijf? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie. Voor elke kantooromgeving leveren wij elektronische lockersystemen geheel op maat.

Meer informatie
Artikelnummer Maatwerk kantoor
Levertijd 4 - 6 weken
Merk CP
Kolom breedte 30-36 cm

Schrijf een review

U plaatst een review over:Elektronische lockers kantoor
Uw waardering