De services van Via-Direct

Showrooms: eerst zien en voelen


Via-Direct  heeft een netwerk van partners in heel Nederland en België. Op deze manier beschikken wij over een aantal showrooms  waar iedereen de kantoormeubelen en projectinrichtingen kan zien en testen.

In alle showrooms wordt u geholpen door experts voor kantoor- en bedrijfsmeubilair. Neem contact op met ons om een afspraak te maken, zodat wij voldoende tijd voor u kunnen reserveren.

U bent ook van harte welkom op onze locatie in Soest.  Hier hebben wij o.a. een speciale collectie bureaustoelen, vergaderstoelen en stapelstoelen demonstratieklaar gereed.

Het komt voor dat u met meerdere personen een product wilt bekijken en testen. Hiervoor bieden wij een extra service aan. Eén van onze medewerkers komt bij u op locatie en neemt voor u enkele proefmodellen mee, b.v. bureaustoelen, vergaderstoelen of scheidingswanden mee.

Deze kunnen  dan voor een langer tijd door alle medewerkers gezien en getest worden. Nadat u een keuze heeft gemaakt komen wij weer langs om de kantoormeubelen retour te halen.

Projectplanning


Indien gewenst maakt Via-Direct voor u de complete planning inclusief grafisch ontwerp. Vooraf worden met u de wensen en eisen voor het nieuwe kantoor besproken. Wij analyseren daarbij de specifieke functies en werkprocessen bij u op kantoor.

Voor Via-Direct dient een modern kantoor er niet alleen mooi uitzien, maar ook dient deze ook functioneel zijn. In afstemming met ergonomische kantoormeubelen, zoals verstelbare bureaustoelen en zit- /sta bureaus, wordt voor de gezondheid van iedere medewerker gezorgd.

Individuele akoestische oplossingen
met scheidingswanden en akoestische wandpanelen creëren een optimale atmosfeer op kantoor. Dat zorgt voor een grotere motivatie, een toename van de effectiviteit en de productiviteit van de medewerkers. 

Montage van kantoormeubilair


In de meeste gevallen worden de kantoormeubelen kant en klaar geleverd. Bij complexere goederen is montage nodig.

Een montage handleiding wordt altijd meegeleverd, zodat u de kantoormeubelen zelf kunt opbouwen.



In alle gevallen kunt ook ons bellen. Wij maken graag een afspraak met ons montageteam voor u.  Onze monteurs hebben jarenlange ervaring met de montage van diverse kantoormeubelsystemen. Zij geven u ook graag advies  voor bijvoorbeeld het optimaal instellen van uw bureaustoel en/of werkplek.

Na de montage nemen wij de verpakking vanzelfsprekend mee  en zorgen wij voor het milieuvriendelijk verwerken hiervan.

Levering kantoorinrichting


Wij leveren duizenden producten direct uit voorraad. Onafhankelijk van de grootte van de bestelling zorgen wij voor een snelle afhandeling. Op aanvraag verzorgen wij het interne transport bij u op locatie incl. montage.


Levering vanaf de fabriek biedt het voordeel dat de kantoormeubelen zonder tussenopslag direct bij u afgeleverd worden. Dit resulteert in gunstige prijzen en een snelle levering.

Dagelijks worden de kantoormeubelen van onze leveranciers via moderne logistieke centrums en andere serviceaanbieders via de snelste route verzonden. Een optimale verpakking zorgt voor aflevering zonder schade en dus voor tevreden klanten. In Nederland en België kon Via-Direct al aan meer dan 10.000 klanten haar service en dienstverlening succesvol uitvoeren. 

Wij informeren u op tijd over de geplande leverdag en kunnen u indien gewenst ook voor levering telefonisch informeren.


Zelf afhalen van uw bestelling: Het is in sommige gevallen en op verzoek (afhankelijk van de openingstijden en de woonplaats van de leverancier) mogelijk om zelf de door u bestelde producten af te halen. Voordeel hiervan is dat u zelf het tijdstip bepaalt en er geen afleverkosten worden berekend.

© 2004-2020 Via-Direct B.V. Privacyverklaring Cookies Algemene voorwaarden